איפה לקנות קנאביס רפואי? (רשימת בתי מרקחת)

מאמרים ומחקרים הנוגעים לקנאביס רפואי

בתי מרקחת קנאביס - הרשימה הרשמית

הרפורמה בענף הקנאביס הרפואי העבירה את הליך הרכישה אל בתי המרקחת. בתי המרקחת שמשתתפים בפרוייקט המציעים למכירה קנאביס רפואי מכל הסוגים. מחירי הקנאביס בבתי מרקחת גבוהים משמעותית ממחירם באסדרה הישנה אך אמורים להיות גם נקיים ומפוקחים יותר.

קנאביס בבתי מרקחת - איפה קונים?

אז איפה לקנות ואיך משיגים קנאביס רפואי? בתי המרקחת ברשימה הם של רשת סופר-פארם אך יש גם בתי מרקחת פרטיים שונים בכל רחבי הארץ, מקריית שמונה ועד אילת. חלק מבתי המרקחת ברשימה גם מספקים שירותי שינוע, כלומר משלוחי קנאביס עד הבית, בעלות של כ-30 עד 50 ש"ח למשלוח בממוצע.

הרשימה שלפניכם מבוססת על הרשימה הרשמית של משרד הבריאות, אך מעודכנת יותר. משרד הבריאות לא מעדכן את הרשימה כהלכה ולא מאפשר לעדכן בקלות מספרי טלפון ופרטים שונים שהשתנו. אתר "קנאפדיה" בשיתוף עם מגזין "קנאביס" עשינו זאת בשבילכם.

מחירים, סוגים, איתור מלאי

מודל הקנאביס בבתי מרקחת עדיין בחיתוליו ומלבד העובדה שישנם רק כמה עשרות בתי מרקחת שמוכרים קנאביס רפואי יש גם צרות נוספות: לא בכל בתי המרקחת יש את כל המוצרים של כל החברות, לא את כל המינונים והסוגים, והם לפעמים גם מוגבלים בכמויות.

כל קישור לבית מרקחת  בטבלה מטה יפנה אתכם לדף העסק שלו באתר "קנאביז", שם תוכלו להתעדכן בפרטים נוספים כמו כתובת מייל, שעות פתיחה, מוצרים זמינים, איתור מלאי, קישורים לאתר ולדף הפייסבוק ועוד. בנוסף תוכלו לאתר בעזרת מפה דינמית את בית המרקחת הקרוב למקום מגוריכם. כדאי ומומלץ ליצור קשר טלפוני עם בית המרקחת לפני שנוסעים, כדי לוודא שהמוצר שאנו מחפשים אכן יהיה זמין כשנגיע.

בתי מרקחת קנאביס - הרשימה החדשה